7 godina garancije na klima uređaj

Jedna od stavki koja je važna prilikom kupovine bilo kog tehničkog proizvoda pa tako i klime, jeste koliku garanciju za uređaj dobijate.
Naša firma je izašla u susret kupcima i dajemo produženu garanciju na uređaje uz uslov redovnog godišnjeg servisa:
- za neinverterske = on-off klima uređaje (za uređaj kupljen kod nas) dobijate produženu garanciju sa 5 na 7 godina;
- za inverterske klima uređaje dobijate produženu garanciju sa 3 na 5 godina.
Ovu znatno produženu garanciju dajemo na sve modele klima uređaja koje nudimo, jer preporučujemo samo kvalitetne uređaje u koje imamo poverenja i za koje imamo tehničku podršku od strane uvoznika.
Kao i za svaki drugi uređaj garancija će važiti ukoliko se pridržavate određenih tehničkih uputstava i ispoštujete uslove garancije.
Da bi klima uređaj dobro radio ⇒ svih dole navedenih stavki bi trebalo da se pridržavate i inače – bez obzira na garanciju!
Uslovi garancije:
- garancija se daje na klima uređaj koji je kupljen kod nas;
- garancija važi ako je klima uređaj montirao naš servis;
- garancija se produžava svake godine na rok od jedne godine uz obavezan redovni godišnji servis urađen od strane naše firme (servis bi trebalo uraditi do datuma montaže klime);
- garancija na daljinski upravljač je samo 7 dana (pošto je sklon padovima);
- garancija važi ukoliko se klima uređaj koristi po uputstvima proizvođača u određenim temperaturnim opsezima:
· za standardne on-off sisteme radni opseg je od -5 do +43 ℃ spoljne temperature
· za inverter sisteme radni opseg je od -15 do +45 ℃ spoljne temperature
- garancija ne važi ukoliko se klima uređaji (osim ako su uređaji profesionalna varijanta) koriste u profesinalne svrhe – pečurkane, kafići, restorani, perionice, lokali sa većom frekfencijom ulaza, server sale i slično;
- garancija ne važi ukoliko je kvar nastao usled „više sile“ – udar groma, požar, kvašenje unutrašnje jedinice vodom, niskog ili previsokog napona (dozvoljen opseg napona 210-230V), trenutnih strujnih udara i slično;
- garancija ne važi ukoliko je na klimi intervenisano od strane nestručnog lica, ukoliko je premeštana, ukoliko je onemogućeno cirkulisanje vazduha oko klime (spolja i unutra), ako su produžavani kablovi ili je klima uključivana u neadekvatne produžne kablove ili sa više drugih potrošača;
- klima uređaji se razlikuju po kvalitetu i kapacitetu pa u garanciju ne spadaju performanse samog klima uređaja (recimo, da li je bučnija ili ne u odnosu na neku drugu kvalitetniju klimu, kao i da li postiže zadatu temperaturu ukoliko je uzeta klima manjeg kapaciteta );
- Za baterije, adaptere i kablove garancija ne važi;
- Da bi se izbegli nesporazumi prilikom isporuke dužnost servisa Delta Frigomatic i kupca je da izvrše pregled uređaja i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamenjen.

Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:
• reklamirani uređaj prijavite servisu naznačenom na garantnom listu;
• da podnesete na uvid original garantnog lista i fiskalni račun;
• da serviseru detaljno opišete primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;
• nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu, kupac isključivo dobija od ovlašćenog servisa gde je ostavio proizvod.
Obaveze ovlašćenog servisa prema kupcu:
- Delta Frigomatic garantuje za kvalitet proizvoda koje prodaje i izvrsenu uslugu.
- Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.
- Klima servis ima obavezu da kupcu nakon isporuke robe i završenog posla ispostavi račun i garantni list za robu koja podleže garanciji.
- U slučaju bilo kakve promene vezane za usluge i/ili naručenu klimu, servis Delta Frigomatic je dužan da obavesti kupca pre izvršenog plaćanja.
- U slučaju bilo kakvih promena cena proizvoda ili usluge navedenih na ovom sajtu, Delta Frigomatic je obavezan da blagovremeno – telefonski ili email-om obavesti kupca.
- Davalac garancije Delta Frigomatic u garantnom roku a o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka uređaja koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim, odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta uređaj.
- U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije Delta Frigomatic će zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
- Garantni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca.
- Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i uslova garancije.
- Da bi se izbegli nesporazumi prilikom isporuke dužnost servisa Delta Frigomatic i kupca je da izvrše pregled uređaja i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamenjen.

Garancija važi samo ukoliko je uređaj ugradio servis ovlašćen za tu vrstu posla i ako je pritom overio garantni list:
Pogledajte spisak ovlašćenih servisa ⇒
