Pozovi
Početna
deltafrigomatic@gmail.com | profesionalna usluga
Radimo 8-20h svaki dan u nedelji SMS kontakt NON STOP

Kako u moru majstora izabrati pravog

  • Ima u svojim kontaktima i fiksni broj telefona – mobilni telefoni su promenjivi a sa fiksnim je majstor dostupniji nema nameru skrivanja i bežanja
  • uvek će biti dostupan imaće poštovanje da vam se javi ako ne baš trenutno usled zauzetosti a ono iz par pokušaja
  • ako se ne javlja sad za dogovor posla kako će tek biti u slučaju kad je naplatio a treba eventualna reklamacija na njegove usluge
  • ima svoju adresu ima svoje stalno mesto boravka nije sezonac koga će put sledeće godine odneti na drugu stranu
  • treba da bude emancipovana ličnost što se da naslutiti iz razgovora, osoba koja se stalno edukuje i usavršava bez obzira kojim se jednostavnim zanatom bavila
  • majstor mora imati neke referentne poslove iza sebe a ne smo puste slatkorečive priče da je radio sve i svud ali ustvari nigde konkrentno vidljivo
  • trebalo bi da liči na majstora sa servisnim vozilom, radnim odelom adekvatnim alatom a ne da dodje u šorcu i papučama sa tatinim autom
  • majstor koji drži do sebe i ima svoj cenovnik usluga a ne očajnik koji će pristati na neku nerealno nisku cenu samo da bi premostio neka trenutna dugovanja ili imao za pivo ispred prodavnice
  • dobar majstor treba da vam predoči najadekvatnije rešenje vašeg problema-zahteva i da imate sigurno odrađen posao a ne jeftina varijanta koja će vam bosti oči kad god prođete pored nje i koju ćete pre ili kasnije morati da menjate (najskuplja varijanta)
  • majstor koji će vam dati konkrentnu ponudu i za cenu i za vreme a ne varijanta ma” lako ćemo nas dvojica ti si moj -uradićemo to od nedelje…”
  • majstor koji se bavi odredjenim poslom a ne svaštara koja sve zna a ustvari ništa dovoljno-nemože se ako se ozbiljno bavite jednim poslom da stižete na sve strane ( i struja i voda i bravarija i alarmi i kablovska i veš mašine i bojleri )
  • trebalo bi (možda sam konzervativan) da bude porodična, karakterna osoba – da ima kućno vaspitanje – ako ne ceni svoje kako će ceniti Vas
  • Trebalo bi da bude odgovoran, da saradjuje sa kolegama iz svoje branše a ne sujetna osoba koja je tipa ja pa ja
  • Majstor ako mu je stalo do razvoja svoje profesije i širenja kruga klijenata treba da gleda očima mušterije da mu dobro odrađen posao donese preporuku i novi posao a ne varijanta prema mušteriji “to ti je što ti je i ako hoćeš hoćeš ako nećeš ko te šiša”

Slični tekstovi:

montaza klima uredjaja / razna iskustva / razne teme / Saveti / Saveti za izbor servisa i majstora