Kako u moru majstora izabrati pravog?
Upecati majstora od poverenja je danas postalo zahtevno i poprlično teško. Podelili smo u tekstu nekoliko trikova odnosno saveta na temu:
Kako u moru majstora izabrati pravog?
Pravi majstor – majstor od poverenja:
- Ima u svojim kontaktima fiksni broj telefona – mobilni telefoni su promenljivi dok je sa fiksnim brojem majstor dostupniji (nema nameru skrivanja i bežanja). To znači i da će imati dovoljno poštovanja da se javi na telefon, ako ne istog trenutka usled zauzetosti a ono barem iz par pokušaja;
- Ima svoju adresu, adresu radnje i stalno mesto boravka – nije sezonac koga će put sledeće godine odvesti na drugu stranu;
- Treba da bude koliko-toliko emancipovana ličnost, što se da naslutiti iz razgovora. To je osoba koja se stalno edukuje i usavršava u poslu bez obzira na to kojim se zanatom bavi;
- Mora imati neke referentne poslove iza sebe a ne samo slatkorečive priče (…da je radio svašta nešto ali zapravo nema vidljivih dokaza);
- Trebalo bi da poseduje servisno vozilo, radno odelo i adekvatan alat (šorc i papuče nisu ok :));
- Ima svoj cenovnik usluga, ne pristaje na nerealno nisku cenu rada/usluge (neko ko zna da radi svoj posao bi trebalo da poštuje sebe, pa tako i Vas);
- Trebalo bi da Vam predoči najadekvatnije rešenje problema-zahteva što rezultira dobro i sigurno odrađenim poslom, a to je i najisplativija varijanta (svaka promena kasnije mnogo više košta kako u vremenu, tako i finansijski)
- Dogovara konkrentnu ponudu – cena i vreme dolaska/rada (varijanta „lako ćemo“ i „od srede jedan dan…“ nije ok :))
- Bavi se određenim, konkretnim poslom, nije „svaštara“ koja sve zna a zapravo ništa od toga dovoljno – ne može se vremenski postići sve ako se ozbiljno bavite jednim poslom (…i struja i voda i bravarija i alarmi i kablovska i veš mašine i bojleri i ostali)
- Trebalo bi da bude karakterna osoba – da ima kućno vaspitanje. Opšte poznato: ako ne ceni dovoljno sebe kako će ceniti druge?
- Trebalo bi da bude odgovoran, da sarađuje sa kolegama iz svoje branše – sujeti u poslu nema mesta;
- Trebalo bi da posmatra situaciju „očima klijenta“ i da na obostrano zadovoljstvo zasluži preporuku i dogovor za budući posao;